SupportUniversalRefundering av vare til kunde:

Refundering av vare til kunde:

OBS!

Denne guiden gjelder for refundering av kjøpt gjort med kort eller Apple/Google Pay. For kjøp gjort med Vippskrav, må refunderingen gjøres i Vippsportalen. Les mer om hvordan du refunderer i Vippsportalen her.

Trykk på Ordre/Kasse

Trykk på Ny ordre nederst til høyre

Trykk i feltet for varenavn, så kommer tastaturet frem så kan du søke etter varens navn

Avslutt med den oransje pila som er Enter knappen

Trykk og hold i 2 sekunder på varen som skal refunderes

Et bilde som inneholder bord

Automatisk generert beskrivelse

Bruk hurtigtasten -1 eller trykk der det står antall slik at tastaturet kommer frem


Trykk så på – (minus) 1 og Enter knappen

Du ser nå at antall har blitt satt til -1 og at Total summen står i minus

Trykk deretter på Kort

Trykk på «Send til terminal»

Be kunden tæppe eller sette inn kortet.

Har kunden brukt Google Pay eller Apple Pay, kan kunden tæppe enheten sin på det oransje området på terminalen.

Et bilde som inneholder tekst

Automatisk generert beskrivelse

La kortet stå i terminalen til refunderingen er ferdig behandlet.

Når refunderingen er godkjent vil kunden ha pengene tilbake på konto innen 5 virkedager, avhengig av kundens bank.

Trenger du hjelp?

Ta kontakt.

Contact Us
Fornavn
Etternavn
Fornavn